Kalendarz jako materiał promocyjny może nie jest aż tak ważny, niemniej zdecydowaliśmy się umieścić w tym newsletterze jego „główkę”. Po pierwsze, warto zwrówić uwagę na zmodyfikowane hasło, a zatem „real alternative” (prawdziwa alternatywa) na „long-running” (wieloletnia), chciałoby się powiedzieć bardzo prawdziwa alternatywa. Chcieliśmy w ten sposób zwrócić uwagę na upływ czasu, ale również, gdy spojrzymy na liczbę „30” skomponowaną ze znakiem nieskończoności i prostą sugestią „mature…still growing…” (dojrzali… nadal rośniemy), mówimy, że z jednej strony jesteśmy gotowi do przyjęcia na siebie wyzwań, z drugiej zaś strony, że z pewnością pojawią się wyzwania nowe, którym dzięki solidnej bazie doświadczeń łatwiej nam będzie sprostać. Konstrukcja główki kalendarza, którą oglądacie, jest stosunkowo prosta – zdjęcia urządzeń produkowanych przez nas przed laty, skonfrontowane ze współczesnością. Zmiany wydają się proste do wychwycenia, mimo długiej ich listy, długa jest również lista nazwisk, firm, produktów. Serdecznie się uśmiechnęliśmy oglądając chociażby pierwsze koncepcyjne rysunki Tortici przygotowane w 2003 roku dla Klienta z Hiszpanii, porównując je z Torticą z roku 2020, wysłaną niedawno do Algierii.
Mamy za sobą rok obfitujący w wydarzenia handlowe. Wspomnijmy nasze główne wysyłki, które zostały udokumentowane w poniższym linku.
|